divendres, 21 de novembre del 2014

VALEN UN IMPERI!




Sembla que tímidament arriba el fred. Busco i rebusco dins l’armari on guardo les peces d’hivern. No fa prou fred però anar a cos de camisa em comença a ser incòmode. No les trobo i crec recordar que la meva dona me les va fer llençar l’any passat per velles. Li pregunto però no ho recorda. Penso que  no pot ser que totes fossin velles!. Finalment, dins una bossa grossa de tela on hi ha els mitjons de llana, les trobo. Les desplego feliç. Quan era jove i veia el meu pare amb la samarreta per dintre els pantalons, abans de posar-se la camisa, el criticava dient-li antiquat. Ara sóc jo qui no podria renunciar al benestar i al glamour de portar sota la camisa una fabulosa samarreta imperi blanca... sense importar-me, gens ni mica, allò que puguin pensar els meus fills de mi. I a la meva dona?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada