divendres, 3 de gener del 2014

CRAK INTERCOSTAL



Vaig explicar en aquest bloc com m’havien apunyalat (Somni del 21  al 22 de Juny de 2013, publicat el 28/06/2013). Just en el punt on el punyal m’havia penetrat, des d’aquella mateixa nit, vaig notar un dolor somort i penetrant. Un dolor real que segons quin moviment feia, es queixava. Quan per adormir-me em posava en posició fetal ho havia de fer sempre recolzant el costat dret al matalàs, perquè per l’esquerre, la punxada que sentia no em deixava adormir-me. Em costa anar al metge però finalment, cansat de que el pas dels mesos no em guarissin el dolor, vaig anar a cal Doctor. El diagnòstic ha estat clar: esquinç intercostal. Si senyors. Una punyalada somniada ha esdevingut un esquinç intercostal real. Només puc concloure que la vida etèria que vivim mentre dormim és del tot real. Veure per creure!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada