divendres, 26 d’abril del 2013

SOMNI DEL 19 AL 20 D’ABRIL DE 2013



El meu fill gran juga un partit de futbol i la resta de la família l’hem anat a veure. Quan el partit acaba anem a buscar el cotxe per tornar cap a casa. Les quatre rodes estan molt desinflades. Aprofito que passa el cotxe d’un altre pare d’un jugador del nostre l’equip perquè m’arrossegui fins a una benzinera. A la benzinera apareix la meva dona que en teoria s’havia quedat amb els nens on hi havia abans el cotxe aparcat. Em pregunta que com ens ho farem ara per anar a la boda. No li faig cas i amb l’altre pare ens mirem les rodes del cotxe: estan absolutament rebentades, de fet sembla com si haguessin esclatat per una sobrepressió, el pneumàtic està obert i esberlat. Entro a l’establiment de la benzinera on hi trobo el meu cosí (aquell que és pastisser i que alguna altre vegada ja m’ha aparegut en somnis). Li explico el què m’ha passat. Li explico que el congelador de casa s’ha espatllat, que el tinc ple de carn i que ara se’m farà malbé. Ell somriu. Deixa el que està fent a l’obrador de la pastisseria i marxem tots dos cap a casa a buscar la carn. Tornem a la pastisseria portant la carn congelada en unes bosses i el meu cosí es posa a fer carn amb suc amb l’ajuda de la meva cosina. Mentrestant la meva dona està preocupada perquè ja arribem tard a la boda. Jo en canvi estic tranquil, perquè la carn no s'ha fet malbé. La següent imatge que m’apareix en el somni és la de tota la família ben vestida cel.lebrant el casament. El segon plat del dinar és la carn amb suc del meu congelador cuinada pel meu cosí. Ell torna a somriure i em diu que fins hi tot encara hi ha guanyat alguns calerons amb la carn. Em desperto, són les cinc del matí.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada