divendres, 19 d’abril del 2013

HE COLLIT LA PRIMERA ESCAROLA



He collit la primera escarola del meu terrat. Aquest és el primer fruit d’un tros de terra que tinc dins d’una jardinera al terrat de casa (no m’agrada gens el concepte d’hort urbà: els horts no són urbans). Em feia il·lusió tenir quatre enciams i pel meu aniversari, els de casa, van voler-me satisfer el desig. Vaig plantar al gener, i l’èxit va ser escàs, frustrant. Els enciams vàrem morir tots. De tot el que vaig plantar només ha sobreviscut l’escarola que he collit, tres escaroles més que van creixent, tres cols i una bleda. Però no defalleixo. Acabo de renovar la terra a l’entorn de tot el que se’m va morir (atribueixo a la terra escollida el meu primer fracàs hortifrutícola) i la setmana passada vaig plantar cinc enciams,  quatre tomaqueres, tres esberginieres i 3 pebroteres. I us informo que estan totes vives. La veritat és que aquest petit contacte privat amb un tros de terra, per ridícul que sigui, em connecta amb la Terra, encara que sigui la de dins d’una jardinera.

2 comentaris:

  1. estic rodejat de terra i et puc assegurar que és molt idilic per realment és una P.MERDA....
    freecatdo (necessitat d'asfalt)

    ResponElimina
  2. Si jo he posat un tros de terra en una jardinera ... que tal si tu poses un tros d'asfalt en un test mentre no aconsegueixes camviar de feina?

    ResponElimina