dissabte, 19 de novembre del 2011

SOMNI DE LA NIT DEL 17 AL 18 DE NOVEMBRE


Somio que he sortit a fer footing. M'entreno per alguna cosa que no retinc, no deu ser important. Corro pel carrer. Caic a terra. Just quan m’estic aixecant passa pel meu davant una noia jove i bonica, una morena amb cabellera mig arrissada. Va vestida amb malles ajustades, me la miro a consciència (amb consciència de mascle)  i ella em torna la mirada, i quan ella em contempla, jo estic nu. (Aquí el somni fa un salt a l’hipertemps perquè estic al mateix lloc, al carrer aixecant-me, però noto que el temps s’ha mogut). La meva germana petita em porta el seu fill, puja corrents fent footing, també porta unes malles. Em busca, jo estic a terra i no em troba, però estem tots dos allà. Tots tres, perquè quan  la meva germana em truca pel mòbil per localitzar-me i saber on estic, resulta que jo estic despullat damunt de la morena, ella m’aparta suaument, amb delicadesa i em deixa. (Torno a fer un salt a l’hipertemps i ara l’espai ja no és important). M’estic acabant de vestir i agafo la mà del meu nebot. Estic satisfet. No obstant (i així ho penso en el somni) no sóc conscient d’haver-me-la fet, però em sento com després d’un orgasme. Començo a caminar amb el meu nebot, estic tranquil i feliç. (Torno a fer un salt a l’hipertemps)  Ara, estic discutint amb uns alemanys sobre qui ha de pagar la diferència de cost de l’entrada que cal abonar pel lloguer d’unes naus. Em desperto. Son les cinc. La meva dona dorm al meu costat. Endormiscada em pregunta què faig. Estic assegut a la vora del llit escrivint el somni damunt la portada folrada amb paper, del llibre que ara estic llegint.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada