dimecres, 5 d’octubre del 2011

SOMNI DE LA NIT DEL 2 AL 3 I DEL 3 AL 4 D’OCTUBRE



He repetit el mateix somni dues nits consecutives. En tots dos casos vaig anar a dormir una mica abans de mitjanit, i en tots dos casos m’he despertat alterat pel què somiava, entre un quart i dos quarts de dues. El somni no té res, però el sento neguitós i repetitiu, i sobretot, m’ha sorprès que m’hagi aparegut, dues nits seguides, de forma idèntica. En el somni hi ha dos xeics àrabs, amb barba tupida, tots dos vestits amb la típica túnica blanca de coto ( avui que ho escric m’he informat via google que es denomina “kandora”). Un d’ells sóc jo,…i en aquest cas, recordo que la kandora que porto no és blanca, si no blau cel,..i el dec portar orgullós, perquè durant el somni, em fixo vàries vegades amb el vestit que porto. De cop, jo i l’altre xeic àrab estem dins d’una piscina poc profunda, perquè toquem de peus a terra i no nedem. Ens estem barallant dins la piscina per la possessió d’un bola de cristall blau.  Ens empaitem dins l’aigua, ens submergim, la bola ens rellisca de les mans, ara la té un, ara la té l’altre. Tinc el sentiment de que el temps va molt lent i que portem molta estona lluitant per fer-nos amos de la bola. Com que  la bola cau damunt l’aigua no es trenca. La bola flota. Hi ha un moment en que aconsegueixo agafar-la fort amb les dues mans, i de cop noto el pes del xeic rival que amb les dues mans, i amb el pes de tot el seu cos, s’enfila damunt les meves espatlles i m’enfonsa dins l’aigua per ofegar-me. La seva força em venç. Però no deixo anar la bola de les meves mans. Noto que em falta l’aire. Llavors me’n adono que la bola és com un globus, que es pot desinflar. Desinflo la bola i efectivament em queda com un globus de color  blau i desinflat. Vull guardar-me-la a la butxaca perquè quan aconsegueixi sortir a la superfície per respirar no me la trobi (la bola), però la túnica, no té butxaques,…sento que l’adversari em deixa anar perquè ha quedat  desconcertat al no veure on està la bola, que ara no veu, perquè la tinc amagada dins la mà amb el puny tancat,…però sóc conscient de que si  no tinc una butxaca on guardar-la, me la descobrirà ràpidament. En aquest moment em desperto.
He somiat això, exactament així, aquestes dues nits. No tinc ni idea d’on  collons he tret els xeics àrabs, ni que collons és aquesta bola i perquè serveix, ni per què he repetit aquesta pauta dues vegades.


1 comentari:

  1. necessites un banc per reposar:

    http://freecatdo.blogspot.com/2011/10/primeres-fotos.html

    ResponElimina