divendres, 20 de maig del 2011

BUSCADA SOLITUD A SIMOSA








Dels vells núvols ventrelluts han caigut petacs
i em falta saber quan hi sóc
qui revesteix aquest cel
de l’estuc que gravita les gotes
sobre les fines fulles dels pins?

Miro l’argelaga dislèxica sobre el prat
i et trobo a faltar quan falto.
Qui t’arrencarà aquest tel
de lletania que entapissa  les hores,
dels segles ocorreguts murs endins?



            No ser plorar amb el pas de cap llarg viarany
i em solco sòl i a fons:
qui inventa pèlacs de mel,
de pluja d’escorces roges i rasposes
per l’invisible tancat dels camins?

Remugo de la por que el marge forceja
i opto per la teràpia de xoc.
Qui m’ordena el gèlid gel
del desordre imprescindible d’engrunes
dins el refotut rebot del bosc de pins?

La finestra closa s’enfosqueix cap al tard 
I acluco els ulls mentre em cloc.
Qui m’estimarà  a pèl
fent exercicis espirituals a les fosques
quan mut mossego el pa d’àzim?

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada