divendres, 11 de gener del 2019

BACH

M’estiro al llit després de sopar per llegir una estona. De fons em poso els Concerts de Brandenburg de Bach interpretats per la Oregon Bach Festival Chamber Orchestra dirigida per Helmuth Rilling. Mai m’ha molestat la música mentre llegeixo i si llegir mentre escolto música. Al cap d’una estona entra la meva filla petita a l’habitació i em diu que ha d’imprimir una cosa... mentre connecta l’ordinador i imprimeix, em fixo en que belluga el cul al ritme de la música; penso: mira que bé! Bach no la deixa indiferent!. Marxa i jo segueixo llegint. Una mica més tard entra el meu fill mitjà. Amb el mòbil en posició vertical dedueixo que vol saber que sona amb l’app “Shazam”. Ho endevinat, i jo mateix li dic que és Bach. Marxa de l’habitació. Em costa tornar a posar-me a llegir. Ara sóc jo que necessito escoltar la màgia de la música de Bach.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada