divendres, 7 de setembre del 2018

FOOTBAL ABOVE ALL ELSE!

Ara que es preveu una tardor políticament distreta, no puc deixar de pensar, les dificultats per fer entendre, el què jo penso què passa a Catalunya en relació a Espanya, a la gent que senzillament no pensa com jo. Dinàvem a casa amb dos anglesos aquest juny. Estaven orgullosos del paper que estava fent, fins llavors, la seva selecció de futbol al mundial de Rússia. Un d’ells em diu que el sobta escoltar petards quan la selecció espanyola rep un gol en contra. Li responc que per mi això és el resultat normal quan un estat ignora part dels seus ciutadans, i a més a més, els imposa la por, exercint el càstig injust amb relats inventats, enlloc d’escoltar-ne les raons i buscar-ne una solució pactada. Després de la vomitada pseudo-racionalista, me’l miro. Crec que fa l’esforç d’entendre el meu raonament, però la següent frase que em deixa anar, m’és demolidora: “football above all else!”. Està clar que no en vol parlar o que no li interessa. No, no és gens fàcil. Ànims i coratge!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada