divendres, 21 de febrer del 2014

FETITXISTA?


El mes vinent tinc una auditoria de qualitat. De totes les feines que em toca fer, aquesta és la que odio més profundament. M’avorreix. Ara fa una estona m’he adonat que portava uns quants minuts mirant els papers sense fer res. Abstret, he decidit parar i deixar-ho per demà. Llavors he mirat la meva taula i he vist un conjunt d’objectes que acompanyen la meva vida laboral des de ja fa molts anys. Perquè tinc aquests objectes damunt la taula? Què pensa la gent quan els veu? Penso que segurament  hi haurà qui els  hi voldrà atribuir poders màgics, o poders protectors contra les forces sobrenaturals. Pot ser sí que pensen que sóc fetitxista. Agrupo els objectes per fer-ne una foto que acompanyi aquest escrit. Tinc un grilló que s’està eternament des ubicat per damunt la taula. No vaig ser conscient del què era un grilló fins que no vaig començar a treballar. Em va fer gràcia saber de l’existència d’aquesta eina de subjecció ràpida i me’n vaig quedar un. Tinc un mini vas de terrissa que em va regalar la meva filla. 
M’agrada molt perquè per dintre el va pintar de verd i per fora de groc. Habitualment l’utilitzo per guardar la meva goma d' esborrar “STAEDLER Mars Plàstic 526 50” perquè així m’asseguro que cap objecte dur pugui fer-lo malbé. També tinc una boca de dutxa d’acer inoxidable AISI-316, fabricat segons la norma UNE F-3534, que vaig posar per primer cop en unes dutxes per una obra a la platja de la Barcelonesa. Llavors vaig aprendre que l’AISI-316 és un acer estàndard al Crom i Níquel, i que millora l’acer AISI-304 per la presència de Molibdè ja que li proporciona una millor resistència a la corrosió, i per tant, un comportament més favorable en un ambient salí. La boca en qüestió pesa, i quan algú em fa emprenyar, sempre penso que vigilin amb mi, perquè tinc a l’abast de la mà una “terrible arma arrojadiza”.  Tinc una pedra plana que diria que és calcària i que no ser on vaig recollir. M’agradaria saber qui la va dibuixar  amb un punta fina blanc. Si quan la miro està en posició horitzontal és un peix, si està en posició vertical és la cara d’un home. És evident que no estic fet per superar auditories de qualitat. M’avorreix.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada