divendres, 18 d’octubre del 2013

BOLUDO



"Cuando me vine de Argentina” vaig comprar un local que havia estat un bar però que sanitat l’havia tancat per insalubre. Amb uns amics argentins treballarem de dilluns a diumenge, fins a deixar-lo nou com una patena. Però un cap de setmana que estàvem feinejant, amb la persiana mig abaixada, va entrar un inspector, i ens va denunciar esgrimint que aquell local estava clausurat i que estàvem treballant de forma irregular. L’advocat em va recomanar no fer-ni cap cas. Finalment vaig aconseguir la llicència i amb la meva dóna vaig obrir el bar. Des del primer dia he posat unes cambreres joves ben escotades “ ¡y de pechos grandes!” perquè ser del cert que agrada molt a la clientela. Al cap de poc em va arribar la denúncia de l’inspector on em declaraven culpable, la multa era de 36.000€. Però “ el gran error que cometí, fue poner, el bar a nombre de la bruja de mi mujer!”. Després ens vem separar, “¡ya le dije que era una bruja!” i ella es va quedar amb el bar. Llavors em va sortir la oportunitat de regentar aquest altre bar, però a “la bruja no se le ocurrió otra cosa que denunciar-me por malos tratos”. El jutge va admetre la denúncia a tràmit, i com a mesura preventiva, va ordenar un allunyament preventiu de 1000 m d’ella, “lo hizo sólo pa joder-me, para que no pudiera regentar éste nuevo negocio” ja que els dos bars estan en dos carrers paral.lels del polígon i per tant a menys de 1000 m. Però finalment el judici el vaig guanyar jo... “¡vos veréis!... ¡aquí estoy!”. Avui m’acaba d’arribar una nova notificació de que pagui la multa de l’inspector de treball, ara ja puja 42.000€,...ya ves, eso es cómo subirse a un taxi, pues que la pague la jodida bruja”.
Pago el menú que he menjat i marxo amb el cap calent. Si m’ hagués fet una introducció de l’estil: “Le voy a contar una historia. Póngale violines de fondo. Podría recomendar a vos que no se crea una palabra, pero... simplemente escuche boludo” pot ser hauria estat més fàcil tragar amb la història, ...jo només volia pagar el menú,... al sortir hi ha targetes de propaganda d'un bar-restaurant per agafar... de nom: "Fechorias".


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada