divendres, 28 de juny del 2013

BONA PRÀCTICA 3: PENETRACIÓ ANAL



El bipedisme és la posició erecta amb el pes del cos carregant sobre els dos peus. L’home és home, perquè, al final del miocè, va adoptar el bipedisme, per tant, després de tants anys, resulta evident pensar que qui ens va dissenyar, ho feu pensant en que viuríem drets. Del cap als peus ens uneix una recta que ens lliga a la terra i ens estira fins al cel. Però jo tossut de mena i obstinat,  fa anys que vaig de cul..., de cul de cadira en cadira, a l’oficina, al cotxe o al sofà de casa, en un perfecte angle de noranta graus. Aquesta lluita perseverant contra la recta i a favor de l’angle recta, finalment, em va passar factura en l’original forma d’uns incisius dolors d’esquena intermitents. Qui hagi patit mal d’esquena sabrà com d’emprenyador pot arribar a ser, i de com, et pot arribar a inutilitzar. Així donçs, durant uns anys, he gaudit de mal d’esquena. Però un bon dia vaig trobar la solució en forma de penetració anal, i  lògicament, aquell dia, la meva vida va canviar.  Com que no voldria que es mal interpretessin les meves paraules m’explicaré: la solució passa per posar-se una pilota de la mida d’un puny al cul.  Crec que encara m’he d’explicar millor: quan adoptem asseguts un angle recta entre la nostra columna vertebral i les cames, el pes del nostre tronc ja no carrega a les cames com amb el bipedisme (elemental, estimat Watson!), sinó que recau sobre  el còccix, que en aquesta postura es projecta cap avall i enrera, i acaba carregant la musculatura de l’esquena que és qui al final  ha d’aguantar a tracció el nostre pes; una pilota al cul, recolzant el còccix, com si fos una cunya, fa que l’esforç que ha de fer la musculatura sigui molt menor, i per tant, que la nostra esquena deixi de rondinar. Un cop feta l’explicació us faig saber que la penetració anal pura la deixaré per quan vulgui experimentar un dolor major.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada