divendres, 10 de maig del 2013

MRS. SUSANNE KAUFMANN



Per feina viatjo a Zürich. El vol surt de la terminal T1 de l’aeroport del Prat a les 14h 30’. Em toca el seient 21 C per no fumadors. Deixo la maleta de mà i l’americana al portaequipatges d’abord. Sec i em cordo el cinturó. Una harmonia sedosa, suau i delicada interromp els meus pensaments. Atentament torno a ensumar..., ho confirmo, a l’ambient es realça subtilment una interpel·lació olfactiva. Quan agafo, per pura rutina, la revista mensual que edita la companyia aèria amb la que viatjo, una targeta d’embarcament que no és la meva, cau a terra. La recullo. Correspon al vol anterior al meu, que sortia de Zürich a les 11h 55’ direcció Barcelona. A la targeta, on posa “name" hi ha escrit el seu nom: Mrs. Susanne Kaufmann. Fins després de sopar i anar a fer una cervesa, no torno a estar sol. Llavors, a l’habitació de l’hotel, em connecto a internet, la curiositat em pot. Poso el nom d’ella al buscador. No m’ho puc creure. Ella viu a Rupperswil (Suïssa), té un blog comercial en la capçalera del qual surt el seu nom, i on publicita tres negocis. El primer és un  hotel de luxe a Bezau, ubicat al bosc de Bregenz (Àustria), on m’agradaria passar-hi uns quants dies fent vacances,  el segon és un SPA on tranquil·lament em deixaria portar, i el tercer és una línia personal de productes de cosmètica d’alta qualitat que ens ha unit, a tots dos, en un vol d’avió,... això, si ella era ella!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada