divendres, 31 de maig del 2013

ATURAR-ME

M’he marcat durant els meus pròxims vuit anys l’objectiu d’aprendre a aturar-me. Tinc clar que la meva supervivència dependrà de la meva capacitat per no viure la vida de forma accelerada. No serà fàcil, ho sé, perquè el que em proposo és anar contra la societat on visc, que promou obsessivament la multitasca permanent (a la merda  el WhatsApp!).  Sovint em sento atrapat com un clau clavat a la roda de les activitats girant incontroladament. Sempre pensant què haig de fer, enlloc de senzillament estar. Definitivament he de prioritzar el ser per damunt del fer. Des del nivell més banal, aprenent a reduir la meva activitat frenètica diària, fins  al més profund, aconseguint  fer parar la meva ment i les meves emocions. L’aturada ha de ser total. He d’aturar-me per poder veure les coses amb perspectiva. Ubicar-me a voluntat sobre l’eix de la roda per avançar sense girar. Introduir cada dia de cada dia la vida contemplativa. D’aquí a vuit anys em trobareu a l’hiven al sol i a l’estiu a l’ombra.

2 comentaris: