dijous, 19 d’abril del 2012

MY LOVE FOR MY TEENS


M’estiro dens dins del nostre llit,
i abraço el dolor de les meves cames
entre la frescor fràgil d’uns llençols blancs.
Pateixo de nocturn cansament crònic,
i escolto, de lluny, el teu riure solidari.
Avui, recordo quan vàrem començar el llibre,
cada dia per la pàgina quinze,
tu,...disfressada de bruixa sempre present,
i jo,...jo et donava les galetes del príncep valent.
Ara, al marge superior dret de la pàgina,
tots dos hi hem escrit un tres,
i les lletres escrites dibuixen el que tu i jo hem après:
sabem que els mascles treuen el cap a la tardor
i que la femella canta quan arriba la calor.
Cansat m’adormo pel rebentat ritme diari.
La son és el presagi feliç d’un silent silenci.
Sento un my love for my teens into the misty
i acorralo un dig you well before you are thirsty,
i assumeixo, serè, el risc d’un cruel què hi feu aquí?
quan fórem tu i jo els qui els vàrem parir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada