divendres, 23 de desembre del 2011

PER UN CAP MÉS FELIÇ

 Malassezia furfur (fong)
Ja fa dies que televisions i ràdios del país difonen publicitat sobre aquest determinat producte. Tots els fabricants d’aquest producte s’anuncien aquests dies, evidenciant una campanya publicitària massiva. El cert és que a mi les campanyes publicitàries, en general, massives o no, me la retxuntxunflen!,...però aquest cop, hi tinc la mosca al nas!. De forma insistent escolto aquests anuncis pesats igual que un martell percussor d’una obra veïna, i és que és el primer cop que sóc conscient de que una publicitat va dirigida a mi de forma particular. Ja ser que l’anunci no es dirigeix només a mi: ni estic tan fotut ni la meva capacitat compradora els hi pot pagar el què val aquesta fotuda campanya. Però per si ho voleu saber, jo sóc usuari d’aquest producte. Sóc usuari d’aquest producte dues vegades a l’any, exactament dues vegades a l’any i prou!. Dues vegades perfectament localitzades en el temps: la primera, és quan arriba definitivament la primavera, i per tant puja la temperatura per donar pas al bon temps, i la segona és quan arriba l’hivern, quan arriba l’hivern de debò, i les temperatures baixen de forma pronunciada per quedar-s’hi una bona temporada. Amb els anys viscuts he arribat a un nivell d’autoconeixement tal en aquest camp, que quan començo a notar els primers símptomes, encara que meteorològicament encara no hi hagi hagut, aparentment, cap senyal que pronostiqui el canvi tèrmic que s’esdevindrà, jo ja sé que ha arribat el moment de fer el canvi de roba dels armaris, ja sé, amb total certesa, que segons el que toqui, la calor o el fred, ha arribat per quedar-s’hi. Llavors és qüestió de no esperar ni un sol segon, i de fer-me un tractament preventiu contra els despreniments desmesurats de grups de cèl.lules mortes acumulades a la superfície del meu cuir cabellut. Cèl.lules emprenyadores  que em promouen una lleu picor que, al ser gratada, escampa la fina blancor damunt les meves espatlles. I això  PER TENIR UN CAP MÉS FELIÇ! (tal com diu un dels anuncis d'aquests dies).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada