divendres, 25 de setembre del 2020

FINAL D’ETAPA

 

Anaïs Nin va escriure que la vida és un procés de transformació, un pas per una combinació d’estats, i que no ens podem equivocar escollint-ne un per romandre en ell, perquè fer-ho... és morir.

Així doncs, avui deixo d’escriure en aquest bloc, el que abans em motivava a escriure cada divendres al vespre, ara representa una obligació, i senzillament, no em ve de gust.

“Dia ventós, tancat amb el meu portàtil al terrat de casa. Pantalons amunt, samarreta d’esport vella de color blau. Les cuixes calentes d’escalfar la cadira, decideixo tancar el meu bloc sense seguidors”

Deixant pas a l’oblit per sempre més, agrair-vos la vostra atenció.

Seguiré sempre enyorant REGINALD PERRIN.

 

 

6 comentaris:

  1. Ohhhh !!
    Seguirem enyorant Reginald Perrins, amb l'esperança al menys, de publicar alguna aquarel·la, o be alguna reflexió sense preses ni obligacions, quan us vingui de gust...

    Salut !!

    ResponElimina
  2. ohhhhhhh!

    Ara hauries de fer una selecció dels millors escrits i publicar un quadern gris. Hi ha escrits prou interessants reflexe d'una epoca i d'una mirada.

    freecatdo

    ResponElimina
  3. Ohhhh, jo anyoraré llegir-te. Era una entrafa d'aire fresc entre tant soroll imprés. Una gran abraçada.
    Salut,
    Xavi

    ResponElimina
  4. Ostres!! Et trobarem a faltar. Potser hi ho tornes…

    ResponElimina