divendres, 17 d’abril del 2020

NO EM SAP PAS GREU

Estem fent, crec que com mai, un ús intensiu del nostre piset. I fins al dia d’avui, tot està responent bé: les relacions familiars, les relacions veïnals, els electrodomèstics, els serveis (amb lo cars que els paguem...només faltaria!),... toquem fusta! Només ens ha fallat una cosa, l’antena col·lectiva de televisió. Al principi em va estranyar, s’espatlla ara que vivim l’època del Netflix, el Filmin, i l’HBO,... però pensant, he deduït que el problema de l’antena, segur que ha estat per sobresaturació de missatges contradictoris repetitius, tan de polítics com de periodistes, que fan allò tan propi de parlar per no dir res. Imagineu-vos tot el sant dia rebent i rebotant a les televisions missatges patriòtics dels polítics que no maten cap virus o de periodistes desinformats repetint com lloros: tots a casa, ja podeu anar a treballar, no sortiu amb parella, tothom amb mascareta, podeu comprar la mona, encara no tenim mascaretes, farem testos a tota la població, no treballeu si teniu símptomes, padrins no aneu a portar la mona als fillols, feu treballar els nens des de casa,... es del tot lògic que al final la puta antena  hagi petat. Però no em sap pas greu, des del primer moment he sabut que ha estat un regal de Déu, segur que ell vetlla per la meva salut i no voldrà, que al final, sigui jo qui peti.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada