divendres, 24 de maig del 2019

NATALITAT?

Son les vuit del matí. Condueixo per Barcelona on m’esperen per una reunió de treball. Normalment no ho faig, però aquest cop no sé que em fa llegir la publicitat del autobús que tinc al davant. De primer, l’anunci no em diu res,... però de cop em dic: ostres! ...si és un anunci de l’escola on jo vaig fer EGB i BUP!. A la meva època les escoles no s’anunciaven, vull dir les escoles de barri, no les escoles d’elit, que si que ho han fet sempre. I per què ho han de fer ara?. Perquè busquen nens desesperadament. L’encariment de la vida, els valors de consum de la nostra societat, el poc temps lliure que disposem,... ha fet que les parelles tinguin pocs fills, i si no hi ha fills no necessitem escoles. No follar amb objectius procreadors és un problema per a la comunitat educativa. “Elemental querido Watson!”



1 comentari: