divendres, 20 de gener del 2017

DESCOMPRESSIÓ



Aviat farà un any que vaig canviar de gimnàs (veure article publicat el 25/12/2015). On vaig ara hi ha piscina. Sempre m’ha agradat nedar. L’aigua em relaxa. Banyador, barret, ulleres, taps a les orelles i xip-xap vaig fent llargs un darrera l’altre fins que les cames i els braços em diuen que ja n’hi ha prou. Però ahir no. Cansat de la setmana no estava per rebentar-me. Ahir vaig deixar les ulleres i els taps al vestuari per canviar el meu ritual: vaig respirar sauna humida un quart d’hora, em vaig dutxar, vaig suar la cansalada un altre quart d’hora a la sauna seca, em vaig dutxar i finalment vaig estirar-me al jaqutzi vint minuts. Quan vaig acabar estava descomprimit de tanta descompressió total. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada