divendres, 2 d’octubre del 2015

BREU CRÒNICA DE VACANCES III: ALIMENTACIÓ



Alguna gent extremadament grassa. No m’és fàcil trobar un supermercat on es vegi verdura fresca. Molts làctics i gelats de mil fruits vermells del bosc. Una fantàstica col·lecció de begudes dolces de tacte enganxifós. Tot el menjar està preparat i embolcallat de cel·lofana. No estic acostuma’t i em costa adaptar-m’hi. Finalment trobo un gran supermercat on la verdura i la fruita fa bona pinta. Quan em demanen on he anat a comprar i els hi dic el nom del super em diuen que aquest és un dels més cars. Els hi dic que tenien verdura amb bon aspecte. Quan els hi demano si hi ha  botigues on comprar verdura al poble em diuen que sí, però que encara són més cares. Així que ja m’està bé on he anat a petar. Tot és tema de prioritats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada