divendres, 2 de maig del 2014

VIBRO





Escolto Wim Mertens gràcies al gira plats arreglat. Recupero les sensacions d’aquesta música minimalista obsessiva  que   tant odia la meva companya i que tant m’agrada a mi. Sempre m’he sentit atret per la música repetitiva. Em fascina els bucles eterns dels mantres i de les pregàries, perquè transporten la meva ment a un silenci intern molt profund,... preorgàsmic. De fet cada cop estic més convençut del poder terapèutic de la música. Que consti que parlo sense coneixement de causa només empès per les meves pròpies sensacions.  Penso que és molt possible que cada freqüència vibracional sigui capaç d’entrar en conjunció amb els diferents òrgans dels nostre cos, de forma que, l’ona energètica interaccioni de forma sanadora en el seu sí. Això explicaria el misteri del perquè la música ens provoca tants sentiments. Sota aquesta base argumental, l’òrgan rei del nostre ésser és el cervell, i essent com és un cervell pervertit, a qui li agrada buscar el plaer i la recompensa, les vibracions del cant espiritual l’ajuden en aquest procés. Vés a saber sí acabaré fent de monjo.

1 comentari:

  1. he buscat al youtube aquest Wim Mertens i hi ha molt links del "close cover" que l'he trobat enganxosa. Em sembla que ja te n'havia parlat, per musica tendra busca la youtube Юлия Гридасова

    ResponElimina