dijous, 31 d’octubre del 2013

BONES PRÀCTIQUES 6: CAP AL NORD!



Després d’una llarga temporada amb hiperactivitat nocturna els meus somnis s’han tranquil.litzat. No dic que no segueixi somniant, dic que, he aconseguit dormir més calmat, sense que els somnis encadenats em despertin angoixat vàries vegades cada nit. Per no donar cap informació falsa, us dic que el meu "stress" laboral segueix malauradament amb un grau d’intensitat similar, i també us vull dir que no em prenc cap medicament sedant per poder dormir bé. L’únic canvi, no absent de certa polèmica amb la meva dona, ha estat canviar l’estètica de la meva habitació . He reubicat una tauleta de nit i he girat 90 º el capçal del llit. Abans dormia: cap a l’oest i peus a l’est, i ara dormo: cap al nord i peus al sud.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada