divendres, 25 de maig del 2012

SOMNI DEL 20 AL 21 DE MAIG DE 2012


El primer somni de la nit versava sobre la instal·lació d’una canonada per entremig d’unes muntanyes. Recordo que en un moment del somni he fet servir la paraula Pirineus. Recordo que degut a les dificultats de la feina calia atacar el treball per fases i també recordo que en un moment explico a algú fent servir el símil de l’ascensió a un gran pic, atacant la via des del camp base fent successius camps intermedis. Ha estat un somni eteri, poc concret, que recordo haver finalitzat quan el mal temps en ha obligat a deixar la muntanya. El següent somni ha  començat amb una trucada que rebia des de Madrid oferint-me una tortuga de terra. M’explicaven que la tortuga feia dos pams i que menjava molt, que volien donar-la a qui la pogués cuidar bé, i que era imprescindible que aquell qui se la quedés tingués un espai apropiat per a l’animal. Parlo amb la meva dona i li dic que jo sempre he volgut tenir una tortuga, la meva dona em contesta que aquesta és una tortuga molt gran i que a més a més farà caques per tot el terrat de casa. Jo li contesto que, dalt del terrat, si construïm un terrari, la tortuga tindrà un espai molt  apropiat per ella i que jo m’encarregaré de recollir les caques. La següent imatge que tinc és viatjent cap a Madrid, a buscar la tortuga. La direcció on he d’anar a recollir la tortuga correspon a uns pisos tipus Bellvitge. Penso que tenir una tortuga de dos pams en un pis petit com aquells ha de ser un problema, penso que al terrat de casa estarà molt millor,... sona el despertador, son les 6h 45’, comença la setmana laboral en dilluns.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada