Llegeixo
un article de Josep Mª
Ganyet que explica que “Amazon” ja ha repartit la primera comanda amb dron. La
velocitat ha esdevingut una obsessió; si ho veiés la meva àvia que sempre
deia que les coses que es fan ràpid es fan malament... però el que més atrau
la meva curiositat és com aquesta empresa a organitzat el seu nou magatzem a
Barcelona ciutat: ho ha fet seguint els patrons de compra dels milions d’usuaris
que li compren a diari, com que aquests patrons de compra són inexistents perquè
cadascú compra el què necessita quan ho necessita, quan vol i perquè vol, la
solució ha estat organitzar els productes aleatòriament, és a dir que quan arriben els subministres
es posen on hi ha un lloc lliure. Això suposa tenir un magatzem aparentment
caòtic on a les prestatgeries al costat de les compreses, hi ha el cafè, i a
continuació les pastes dentífriques, i així anar fent. Asseguren que d’aquesta
manera el procés de “pick-up” és molt més eficaç perquè minimitza els
moviments dels robots. Un caos intel·ligent només apte per una intel·ligència
artificial governada per algoritmes. Humans podem anar plegant.
|
feina pels que treballen a amb la Informatica....
ResponEliminafreecatdo