divendres, 1 de juny del 2018

BONA PRÀCTICA NÚM.10: NO SOPAR

La doctora em va dir si em veuria capaç d’un dia a la setmana no sopar, i li vaig contestar que sí. Doncs fes-ho!. I dos dies? Crec que sí. I tres?... fotut, crec que no, que vaig cansat, que arribo a casa tard de la jornada de treball i que sovint, la gana se’m menja per dins. Bé, fes fins allà on puguis, però penso que t’aniria bé no sopar, i l’endemà al matí, just aixecar-te, seria bo que dediquessis quinze minuts a fer exercicis intensos com saltar a corda, fer flexions, abdominals,... i ho estic fent, i la setmana passada vaig aconseguir arribar als tres dies consecutius sense sopar, i encara estic viu!. Però el més difícil és estar-se a taula, assegut amb tots, mentre ells van menjant. Com diu aquell: “poco a poco”.

1 comentari:

  1. tambe diuen que s´ha de menjar 4 hores abans d´anar a dormir.
    freecatdo

    ResponElimina