divendres, 9 de febrer del 2018

MALES OLORS

El sentit de l'olfacte no em funciona bé. No sóc bo percebent les olors. Segur que seria un autèntic desastre com a perfumista. No obstant, quan de cop sento una mala olor, d'alguna cosa  que s'està podrint al meu entorn, la pesta se m'impregna en les profunditats  de les meves narius, i es clava en la memòria interna del meu ser, impedint-me de realitzar cap altra tasca que no sigui la d'esbrinar quina és la font fastigosa que gosa emprenyar-me, a mi, a través del meu sistema olfactiu. A casa es posen nerviosos... .-ja ho descobrirem!-em diuen... i jo penso com pot ser que per ells, aquesta no sigui com per a mi, la màxima prioritat vital del moment. Pensant-hi crec que si tinc aquest grau d'especialització en males olors, si tinc aquest do quasi sobrenatural, potser hauria de canviar d'ofici, perquè segur que amb la merda que hi ha pel món amagada, em podria guanyar molt bé la vida esbrinant-la.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada