divendres, 28 de juliol del 2017

MODERNITAT

Quan passa, no perquè no sigui comú, no pot deixar-me de resultar estrany. Els meus fills comencen a ser grans però a vegades, de tant en tant, em fan alguna consulta. El mitjà ara ha decidit liderar un grup per recuperar uns horts urbans. Fa dies que hi està dedicat, fent neteja, esbrossant,... i finalment em demana si li puc dir que què és el que podria plantar ara. Li responc que enciams, pebrots, albergínies,... tot i que a finals de juliol pot ser no és la millor època per plantar res, a no ser que regueu amb abundància. I després li dic que de totes maneres tinc un llibre sobre agricultura ecològica que ara et buscaré... i és aquí on ell ja ha desconnectat. Quan amb la mirada li demano perquè ja no m’escolta la resposta és evident: això ja ho trobo a internet. Així que no li deixo el llibre i dono per acabada la meva aportació. Signes de l’actual modernitat. 

*******
Marxo uns dies de vacances: fins al setembre!!!

1 comentari: