divendres, 12 de maig del 2017

TAPS DE SURO

La política està a nivell internacional feta un bon embolic. Tanta geoestratègia em supera. A nivell local: tres quarts del mateix. El cabdell cada cop s’enreda més. Hi ha qui no ho pot deixar de veure-ho com un fet històric. Jo, la perspectiva històrica, no la vaig estudiar quan feia dibuix tècnic. Llegeixo sobre la teoria de massa i em preocupo. Descobreixo el concepte de la finestra d’Overton i tant de cinisme em posa de mala llet. Ara, estic endreçant la cuina. Descobreixo en un calaix tot de taps de suro iguals. Si, són els cops que el setrill de l’oli s’ha trencat des de que vivim en aquesta casa. Penso en llençar-los però em dic que no, que qui sap si potser em podran fer servei. La política fa aigües i un tap sempre pot tapar un forat, i és que sol de forat pica més que cap.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada