divendres, 21 d’abril del 2017

SOMNI DEL 8 AL 9 D’ABRIL

En el somni estic estirat al llit llegint un llibre, concretament “Al·lucinacions” d’Oliver Sacks. Duc les ulleres de veure-hi de prop posades, sinó no podria llegir. Immers en la lectura, de cop, ella es desperta, i agressiva es balanceja cap a mi traient-me el llibre de les mans i tirant-lo al terra. Em mira fit a fit i em treu les ulleres. Es posa damunt meu; està nua. Em sento immòbil, no la puc tocar i és llavors quan m’adono que m’ha lligat els braços i les mans darrera l’esquena. Estic a la seva mercè. Em comença a fer petons suaus, noto l’escalfor de la seva pell com em cobreix de vellut. Veure i no poder tocar encara m’excita més. Em domina. Em penetra fins fer-me seva.... Quan no puc més li demano que em deslligui però ella no m’atén, i segueix,....i seguirà fins al final. Em desperto. La meva dona està al meu costat estirada al llit. Em sent. Em diu que l’abraci que té fred. L’ abraço, l’estimo.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada