divendres, 23 de desembre de 2016

FULLFILLMENT



Llegeixo un article de Josep Mª Ganyet que explica que “Amazon” ja ha repartit la primera comanda amb dron. La velocitat ha esdevingut una obsessió; si ho veiés la meva àvia que sempre deia que les coses que es fan ràpid es fan malament... però el que més atrau la meva curiositat és com aquesta empresa a organitzat el seu nou magatzem a Barcelona ciutat: ho ha fet seguint els patrons de compra dels milions d’usuaris que li compren a diari, com que aquests patrons de compra són inexistents perquè cadascú compra el què necessita quan ho necessita, quan vol i perquè vol, la solució ha estat organitzar els productes aleatòriament, és a dir que quan arriben els subministres es posen on hi ha un lloc lliure. Això suposa tenir un magatzem aparentment caòtic on a les prestatgeries al costat de les compreses, hi ha el cafè, i a continuació les pastes dentífriques, i així anar fent. Asseguren que d’aquesta manera el procés de “pick-up” és molt més eficaç perquè minimitza els moviments dels robots. Un caos intel·ligent només apte per una intel·ligència artificial governada per algoritmes. Humans podem anar plegant.

1 comentari:

  1. feina pels que treballen a amb la Informatica....
    freecatdo

    ResponElimina