divendres, 10 de juny del 2016

NO HO ENTENC



M’explica que fa poc que torna a tenir parella. El veig content. Li dic que me n’alegro, em faig l’intel·lectual arcaic dient-li que Simone de  Beauvoir escrivia a “Les Belles Imatges” que hi ha poques persones capaces d’avenir-se a la soledat. Em respon que sí. Més tard m’explica que aquest estiu vol fer unes grans vacances amb ella, “a lo grande”, em diu que es pensa gastar tots els seus estalvis... i dec fer-li una cara desencaixada perquè tot seguit m’aclareix que aquest serà l’últim estiu que passaran junts, que s’ho mereix, perquè ella, al setembre, marxa a treballar als Estats Units i ja no es pensen veure mai més, i per tant, lògicament, tots dos ja han decidit trencar la seva relació després de les vacances.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada