divendres, 25 de desembre del 2015

EL FINAL DEL GIMNÀS DE POLÍGON



Abans d'ahir fou el dia que vaig cremar menys calories al gimnàs de polígon. Per primer cop en 5 mesos la sintonia musical “a tope” del  txumba-txumba no sonava, i enlloc seu sonaven, una darrera l’altre, melancòliques melodies. Després de dutxar-me, quan m’estava vestint, ha aparegut un dels propietaris i m’ha dit que demà passat tancaven, li he preguntat que fins quan i m’ha respòs fins sempre... i llavors ha rebentat: que estava buscant un advocat, que els altres dos accionistes li havien fet el llit, que li havien anat retirant els diners del compte on es cobraven les quotes dels socis per temes particulars seus  sense ell adonar-se, que per això l’últim més no havia passat els rebuts i ho havia volgut cobrar en efectiu...,  quan ha parat li he dit que ho sentia per ell i per mi, perquè m’anava molt bé anar al seu gimnàs els migdies i li he desitjat sort i he marxat. Quan sortia del gimnàs, a dins, encara acompanyava l’ambient les melancòliques melodies de Ràdio Estel... (tal qual, us ho prometo!). 

BON NADAL I BON ANY!

*******
(Per  entendre més llegir article publicat el 24/07/2015 GIMNÀS DE POLÍGON)



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada