divendres, 19 de juny del 2015

CANALS INFLAMATS



Vaig explicar aquí el 24 d'abril d'enguany que havia començat a caminar cada dia una estona llarga. La proesa només ha durat tres setmanes. El dia després em vaig despertar amb unes rampes molt fortes als peus. En concret, del peu esquerra se m’enrampava el pont, i del peu dret, el punt d’unió entre els dits i la planta. El dolor era tal que no podia caminar sense patir. Em diagnostiquen que tinc el canal dels nervis plantars inflamats per un sobreesforç. Conclusió: descansar, anar amb sabates obertes, no passar calor als peus i la medicació pertinent. La broma ha durat quatre setmanes. És molt trist veure’s així a la meva edat. Què collons faré quan en tingui el doble dels que tinc ara...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada